Giggle Time Pics

I thought these were HILARIOUS!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To leave a comment, please sign in with
or or

Comments

  1. cjb321

    You’re right. Hilarious! lol

    April 29, 2013
    1. dreamshadow59

      I love the airport one….LMAO……

      April 29, 2013
  2. rebecca2013

    hahahah Laughing my butt off…. I love them!!

    April 29, 2013
    1. dreamshadow59

      I just cracked up on some laughing out loud….Hehehehehe…..

      April 29, 2013
      1. rebecca2013

        April 30, 2013
  3. EyeVey

    LOL, good ones!

    April 29, 2013
    1. dreamshadow59

      I couldn’t help myself when I saw these….Hehehehe…..

      April 29, 2013
  4. SEC

    I’m with Yosemite Sam!

    April 29, 2013
    1. dreamshadow59

      ME toooooooooooo……Hehehehe….

      April 29, 2013
  5. briton

    What’s up.doc?

    April 29, 2013
  6. brainstormer

    The first one is just wrong:P The Rita one is kinda cute…I think I saw a couple like that once on a cruise. The lil redhead is funny. The left and right brain poster is hilarious:P I never thought of strapless bridesmaids that way:P That might make it more interesting for bachelors in back. And, I shall continue to giggle and ponder the airport exams:P

    April 29, 2013
    1. dreamshadow59

      Yeah….I LOVED the airport one…..Hehehehehe….

      April 29, 2013
  7. EZWAYZ

    sweet share, thanks

    April 29, 2013
    1. dreamshadow59

      My pleasure…

      April 29, 2013
      1. EZWAYZ

        hope your doing OK, the sense of humor seems to be intact

        April 29, 2013
        1. dreamshadow59

          Yup…..Thank you….

          April 30, 2013
          1. EZWAYZ

            and that’s a good thing

            April 30, 2013
  8. Dream_On

    Sue, hope all is super well with you, great post… love the minimum wage sign for politicians.

    April 30, 2013
    1. dreamshadow59

      That one is SO true isn’t it. Thank you…Dr. said I will be fine….Appreciate all your concern….

      April 30, 2013
      1. Dream_On

        You’re welcome, Sue. I’ve seen too many doctors in my life time. I know all will be good for you.

        April 30, 2013
        1. dreamshadow59

          I think and BELIEVE life rewards you when you have a positive outlook and life. That is one thing I have always had Dream and will continue to do so….Thanks soooo much for your support…

          April 30, 2013
          1. Dream_On

            I believe that too, my friend. You have so many friends here that care…we love you, know that! I’m just one of them.

            April 30, 2013
            1. dreamshadow59

              Tears welling….You are soooooo kind Sue….Thank you again….

              April 30, 2013
            2. dreamshadow59

              Sorry….I didn’t mean to call you Sue….

              April 30, 2013
          2. Dream_On

            No worries, it’s Susan…. some call me Susie… All is good.

            April 30, 2013
            1. dreamshadow59

              Muah right back at ya….

              April 30, 2013